کد مطلب:313620 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:181

ناراحت نباش، دزد پیدا خواهد شد
جناب حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج سید نورالدین جزایری از مدرسین حوزه ی علمیه ی قم و امام جماعت محترم تكیه ی یزدی ها در بازار، طی یادداشتی چند كرامت را ارسال داشته اند كه ذیلا می خوانید:

1. این جانب علی بانی مهجور، معمار ساكن قم، 25 سال قبل به زیارت امام حسین علیه السلام رفتم. شب جمعه بود. پس از زیارت در حرم مطهر خوابم برد. زمانی كه بیدار شدم، دیدم كیفی كه مدارك و اسناد من از قبیل چك و سفته و شناسنامه در داخل آن بود به سرقت برده شده است. پس از نماز صبح به مكبر گفتم كه اعلام كند. او هم به عربی و فارسی اعلام كرد، ولی نتیجه ای به دست نیامد.

به حضرت امام حسین علیه السلام عرض ارادت كردم، اثری مشهود نشد. خادم مدرسه ی آیت الله العظمی آقای بروجردی «قدس سره» را دیدم، جریان را با او در میان گذاشتم و گفتم: مشكلم را به امام حسین علیه السلام گفته ام؛ اما این امام خیلی مهربان است و می خواهد دزد هم آبرویش نرود! پاهایم قدرت راه رفتن را ندارد، اگر می توانستم به حرم حضرت عباس علیه السلام می رفتم و به آقا شكایت می كردم. به اتفاق خادم به طرف حرم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام رفتیم. وقتی كه نگاهم به آن گنبد ملكوتی سردار كربلا افتاد، گریه ام گرفت و بدون خواندن اذن دخول وارد حرم شدم و ضریح مقدس را گرفته و عرض كردم: آقاجان، اگر دزدم پیدا نشود شكایت شما را به حضرت زهرا علیهاالسلام خواهم كرد. سپس به دیوار تكیه دادم و بعدا صدایی غیبی از داخل ضریح مقدس شنیدم كه با لحنی بسیار مهربان فرمود: ناراحت نباش، دزد پیدا خواهد شد، ولی مداركت از بین رفته و پاره شده است. آنگاه به اتفاق خادم به طرف حرم مطهر حضرت امام حسین علیه السلام راه افتادیم، تا شاید جیب بر را پیدا كنیم. پشت درب حرم مطهر قسمتی از مدارك و اسناد پاره شده را پیدا كردیم. وقتی به اسناد پاره شده نگاه می كردیم، چند كودك اطراف ما جمع شدند. از آنها پرسیدیم: شما نفهمیدید كه این اسناد را چه كسی پاره كرده است؟

گفتند: آری، او شخصی به نام عبدالكریم است تقریبا در سن سی سالگی است و شغلش هم عبابافی می باشد. این اسناد را او پاره می كرد. ناچار خدمت حضرت آیت الله العظمی آقای سید محسن حكیم «قدس سره» رفتم. آقا نامه ای به متصرف



[ صفحه 442]



(استاندار) كربلا نوشتند. وقتی كه وی نامه ی آقا را دید خیلی احترام گذاشت و حتی نامه را بوسید. بعد هم جیب برها را به سزای اعمالشان رسانید. همان طور كه آقا قمر بنی هاشم حضرت عباس علیه السلام فرموده بود سارق پیدا شد ولی مدارك همه پاره شده بود.